Villa Real Club Apartments - Camp De Mar

Villa Real Club Apartments - Camp De Mar
$$$$
Przegląd

Villa Real Club Apartments Camp De Mar o powierzchni 35 m² usytuowany jest 450 m od es Camp de Mar oraz oferuje odkryty basen. Plac Plaça Santa Ponsa znajduje się 7 km od tego apartamentu, natomiast Plaża w miejscowości Santa Ponsa znajduje się 6 km stąd.

Lokalizacja

1-pokojowy apartament wychodzi na nieskazitelną plażę, która leży w odległości 450 metrów. Muzeum Liedtke jest w 4 km.

Villa Real Club Apartments leży około 40 km od Palma de Mallorca.

Pokoje

Obiekt noclegowy posiada balkon i miejsce do siedzenia, a także kafelki na podłodze, w tym sofę. Goście mogą w pełni wykorzystać swój wolny czas, korzystając z telewizji satelitarnej. W sypialni są łóżka podwójne. W obiekcie noclegowym znajduje się 1 łazienka z oddzielną toaletą, wanną i prysznicem. Ponadto w łazience znajdują się ręczniki.

Jedzenie

Obiekt noclegowy oferuje aneks kuchenny oraz miejsce do jedzenia i oddzielną jadalnię, gdzie można delektować się posiłkami. Goście mogą delektować się daniami kuchni współczesnej we Flor de Sal by Jonay Hernandez, która leży w nie więcej niż 450 metrach.

Hotel oferuje śniadanie pełne w cenie EUR 12.50 za dobę hotelową od osoby.

Wypoczynek & Biznes

Obiekt oferuje szereg luksusowych udogodnień, w tym taras, leżaki i pole golfowe, które są idealne do relaksu gości.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 14:00-23:59
do 10:00
Udogodnienia
Brak parkingu.
Bezpłatny bezprzewodowy Internet jest dostępny w całym apartamencie.
Inne informacje
Śniadanie
Hotel oferuje śniadanie pełne w cenie EUR 12.50 za dobę hotelową od osoby.
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe akceptowane na życzenie.
Budynek
Rok odnowienia:2007
Liczba pokoi:32
Dawna nazwa
apartamentos villa real
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!

Dostępne pokoje

Sport i fitness

• Pole golfowe

Usługi

• Transfer (dodatkowo płatny)
  • Wynajem samochodów

Opinie o Villa Real Club Apartments

8.4 /10
Świetnie144 opinie
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
    8.8

5 minut od pięknej plaży, basen w obiekcie, apartament na parterze według życzenia, przynoszone do pokoju śniadania, przyjazna i miła obsługa.

Czuliśmy się bardzo domowo, brak skarg.

Magdalena Polska,
    9.0

Zdecydowanie polecam Villa Real Klub Apartments. Położenie hotelu jest idealne - zaledwie 5 minut spacerem od pięknej plaży. Miałam przyjemność mieszkać w apartamencie na parterze, który spełnił moje oczekiwania. Obsługa była niezwykle przyjazna i pomocna, dostosowując się do moich potrzeb. możliwość zamówienia śniadania do pokoju była bardzo wygodna. Po intensywnym dniu miałam także dostęp do basenu w obiekcie, co było dodatkowym atutem.

Nic nie zawiodło 😊.

Casimir Polska,
    8.6

Lokalizacja idealna dla osób, które chcą spędzać czas na pięknej plaży, obiekt posiada basen, wygodne apartamenty na parterze, personel jest niezwykle miły i pomocny.

Czułam się uprzywilejowana, nie ma powodu do narzekań.

Wojciech Polska,
    9.8

To było absolutnie mega miejsce na wakacje! Położenie blisko tej cudownej plaży, wieczory spędzone przy basenie - to naprawdę REWELACJA. Mój apartament na parterze spełnił wszystkie moje życzenia. Aż miło było wstać rano i mieć możliwość zamówienia pysznego śniadania, które zostawało przynoszone prosto do pokoju. Obsługa była super przyjazna i zawsze uśmiechnięta. To było naprawdę bajka!

Jakub Polska,
    7.4

Lokalizacja blisko pięknej plaży. Basen dostępny w obiekcie. Apartament na parterze. Możliwość zamawiania śniadań do pokoju. Bardzo miła i przyjazna obsługa

Brak usterek

Jan Polska,
    8.0

Spędziliśmy Sylwestra w pięknych apartamentach, zaledwie 5 minut od urokliwej plaży. mieliśmy dostęp do basenu w obiekcie, co było świetnym dodatkiem. Personel był niezwykle uprzejmy i przyjazny, a gdy zgłosiliśmy potrzebę, dostaliśmy nasz ulubiony apartament na parterze. Śniadania były dostarczane do pokoju na nasze życzenie, co było bardzo wygodne.

Byliśmy trochę zaskoczeni dodatkowymi opłatami za klimatyzację i Wi-Fi, które nie były uwzględnione w cenie. brakowało nam wieszaków na ręczniki w łazience i miejsca do suszenia rzeczy z plaży.

Józef Polska,
    7.8

Doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut spacerem od pięknej plaży. Basen w obiekcie był świetnym miejscem relaksu. Personel był niezwykle miły i pomocny, zawsze gotowy do udzielenia niezbędnych informacji. Apartament na parterze zapewnił nam wygodę, którą sobie życzyliśmy. Byliśmy zaskoczeni, że śniadania były nam podawane do pokoju na życzenie.

Nasz pobyt był nieco utrudniony dodatkowymi opłatami za klimatyzację i wi-fi, które były nieco niekomfortowe. brakowało wieszaków na ręczniki w łazience oraz miejsca do suszenia rzeczy z plaży.

Natalia Polska,
    8.4

Spędziliśmy świetne wakacje w Camp de Mar! Villa Real Klub Apartments było idealne dla naszej grupy przyjaciół. Uwielbialiśmy, że było tylko 5 minut od pięknej plaży. mieliśmy basen w obiekcie i wyjątkowo miłą obsługę. Ale to, co nas najbardziej zachwyciło, to bliskość plaży Camp de Mar i pola golfowego Andratx. To było naprawdę niezapomniane przeżycie!

Nie było zbyt wielu rzeczy, które nas irytowały. Może jedynie lekki minus za dodatkowe opłaty za klimatyzację i wi-fi.

Krzysztof Polska,
    7.2

Niedawno miałem przyjemność odwiedzenia Villa Real Klub i absolutnie nie zawiodłem się na swoim wyborze. To miejsce ma naprawdę wiele do zaoferowania. Znajduje się zaledwie 5 minut od przepięknej plaży, co idealnie pasowało do moich planów relaksującego wypoczynku na brzegu morza. zamek był wyposażony w basen, który zapewnił mi dodatkową rozrywkę i odprężenie. Na moje szczególne życzenie udało mi się również dostać apartament na parterze, co było naprawdę wygodne. Ale to nie wszystko - obsługa była niesamowicie miła i przyjazna. Kiedy tylko potrzebowałem czegokolwiek, sniadania dostarczano bezpośrednio do mojego pokoju. To był wspaniały pobyt!

Doskonale.

Jerzy Polska,
    8.2

Lokalizacja blisko plaży, basen, apartament na parterze, sniadania do pokoju, mili i przyjaźni pracownicy.

Nie ma na co narzekać.

Julia Polska,
    9.6

Lokalizacja tuż przy morzu, zaledwie 5 minut od pięknej plaży. Basen dostępny w obiekcie, idealny na chwilę relaksu i ochłodzenie się. Apartament na parterze - dokładnie to, czego oczekiwałam. Śniadania można zamówić do pokoju - to było bardzo wygodne.

Wszystko spełniło oczekiwania.

Kazimierz Polska,
    9.6

Byłem bardzo zadowolony z mojego pobytu w tym przyjaznym obiekcie. Lokalizacja była idealna, zaledwie 5 minut od pięknej plaży. Bardzo podobał mi się basen w obiekcie, który był idealnym miejscem do relaksu po całym dniu zwiedzania miasta. Również doceniałem fakt, że miałem możliwość wybrania apartamentu na parterze, a personel był bardzo uprzejmy i pomocny. Na szczególną uwagę zasługuje także to, że dostarczano śniadania do pokoju na życzenie.

Bogna Polska,
    9.6

Apartament w bardzo dobrym polozeniu. Plaza ,sklepy ,restauracje bliziutko. Czystko I mila obsluga.Fajny basen z lezakami I rozne dmuchane materace I zabawki dla dzieci.

Polska,

Często zadawane pytania (FAQ) o Villa Real Club Apartments

Jakie popularne atrakcje zmajdują się blisko apartamentów?
Goście apartamentów mogą odwiedzić pobliski punkt orientacyjny, Pole Golfowe Andratx.